ثبت شماره شبا در سهام عدالت

ثبت شماره شبا در سهام عدالت

ثبت شماره شبا در سهام عدالت سامانه sameness.ir برای تمام دارندگان ضروری است. این افراد باید شماره شبا بانکی خود را در این سامانه ثبت کنند تا بتوانند سود سالانه سهام عدالت را دریافت کنند. پس از اینکه سهام عدالت آزادسازی شد، مقدار سود سالانه آن افزایش پیدا کرد.

به همین خاطر بسیاری از افراد که سهام عدالت دارند به شماره شبا نیاز به پیدا کرده اند. البته شماره شبا کاربرد های زیادی دارد و دریافت سود سهام عدالت یکی از این کاربرد ها است.

همین الان به سادگی می توانید شماره شبا خود را از طریق مبدل زیر دریافت کنید 👇

پشتیبانی از تمام بانک ها

وارد کردن شماره اجباری است

کاربرد شماره شبا چیست؟

شماره شبا یا کد شناسه بانکی ایرانی، یک کد ۲۶ کاراکتری است.

این شماره برای انتقال وجه بین بانکی کاربرد دارد. بسیاری از افراد برای انتقال وجه از بانکی به بانک دیگر، روش کارت به کارت را انتخاب می‌کنند. به خاطر این که روش کارت به کارت دارای محدودیت است، افرادی که قصد دارند مبالغ بالا را به حساب فرد دیگری واریز کنند، شماره شبا را انتخاب می کنند.

چرا که شماره شبا قابلیت انتقال روزانه ۲۰۰ میلیون تومان را با استفاده از سامانه ساتنا دارد.

یکی دیگر از کاربرد های شماره شبا دریافت آن هنگام گرفتن دستگاه کارتخوان است. افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار و خرید سامانه POS را دارند، باید شماره شبا داشته باشند.

از جمله کاربرد های دیگری که می توان برای شماره شبا نام برد، ثبت شماره شبا در سهام عدالت است. تمام افرادی که سهام عدالت دارند برای دریافت سود این سهام باید شماره شبا را در سامانه ای که در ابتدای بحث با آن اشاره کردیم ثبت کنند. با این کار می توانند از طریق حسابی که معرفی می کنند سود سهام خود را دریافت کنند.

مزایای ثبت شماره شبا در سهام عدالت

شناسه شبا یک کد منحصر به فرد است که برای هر شماره  بانکی به صورت یگانه تعریف و طراحی می شود.

این شماره امنیت بالایی برای انتقال وجه دارد. به همین خاطر هنگام وارد کردن اشتباه شماره شبا توسط متصدیان یا مشتریان بانک، امکان انتقال وجه وجود ندارد. شاید شنیده باشید که بسیاری از افراد به خاطر وارد کردن شماره کارت اشتباهی یا شماره حساب اشتباه به حساب یک نفر دیگر پول انتقال داده ‌اند!

 این مشکل در شماره شبا برطرف شده است. چرا که در صورت اشتباه وارد کردن شماره شبا، سامانه به صورت آنلاین پیغام خطا ارسال می ‌کند و از انتقال وجه به حساب اشتباه جلوگیری می کند.

سرعت انتقال وجه در بانک های مختلف و با در نظر گرفتن سرعت اینترنت از ۲ تا ۲۰ دقیقه است؛ بنابراین می توان از مزایای این شماره به سرعت انتقال وجه نیز اشاره کرد.

همچنین افرادی که قصد دارند با شماره شبا به حساب فرد دیگری پول واریز کنند، نیازی نیست شماره حساب، نام شخص یا کد شعبه را بدانند؛ زیرا شماره شبا همه اطلاعات مورد نیاز را دارا است.

دریافت شماره شبا برای سهام عدالت

اگر برای ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت به آن نیاز پیدا کرده اید، می توانید از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک شماره شبا خود را به دست بیاورید.

اگر کارت بانکی خود را همراه داشته باشید می توانید به دستگاه عابر بانک مراجعه کنید و پس از استعلام موجودی شماره شبا را از روی رسید بانکی بردارید. همچنین امکان تماس با تلفن بانک نیز وجود دارد.

بسیاری از افراد به جای اینکه از روش های حضوری دریافت شماره شبا استفاده کنند، ترجیح می دهند از روش های اینترنتی استفاده کنند که سرعت بیشتری دارد و در وقت و هزینه آن ها صرفه جویی می کند. از جمله این روش ها می توان به محاسبه اینترنتی شماره شبا اشاره کرد.

دریافت شماره شبا اینترنتی برای سهام عدالت

سایت شبایاب یکی از سایت های معتبر اینترنتی است که خدمات ویژه ای را در زمینه استعلام و محاسبه شماره شبا به مشتریان بانک های ایرانی ارائه می کند. در صورتی که برای ثبت شماره شبا و دریافت سهام عدالت به آن نیاز دارید، می توانید خیلی راحت از طریق گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی وارد سایت شبا یاب شوید.

در این سایت با استفاده از فرمول های خاص شماره شبا برای شما محاسبه می شود. در سایت شبایاب برای گرفتن شناسه شبا به شماره کارت یا شماره حساب خودتان نیاز دارید تا بتوانید از طریق روش های زیر آن را محاسبه کنید.

دریافت شماره شبا اینترنتی برای سهام عدالت

دریافت شماره شبا با شماره کارت برای سهام عدالت

اگر شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی خودتان را داشته باشید، در سایت شبایاب می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار اندک، حدود ۱۲۵۰ تومان، آن را به شماره شبا تبدیل کنید. مراحل تبدیل شماره کارت به شماره شبا در کمتر از یک دقیقه برای شما انجام می‌شود. نیازی ندارید به صورت حضوری برای دریافت شماره شبا به بانک مراجعه کنید و وقت و انرژی خودتان را هدر بدهید.

دریافت شماره شبا با شماره حساب برای سهام عدالت

افرادی که هنوز شماره شبا بانکی خودشان را برای دریافت سهام عدالت در سامانه ثبت نکرده اند، می توانند این شماره را از طریق سایت شبایاب به دست بیاورند. در سایت شبایاب مشتریان بانک های ایرانی می توانند شماره حساب بانکی خود را به راحتی به شماره شبا تبدیل کنند.

با توجه به اینکه زمان کوتاهی برای ثبت شماره شبا در سهام عدالت وجود دارد به دست آوردن آن در مدت زمان کوتاه یک مزیت است.

مراجعه به بانک یا تماس با بانک مورد نظر می تواند یک پروسه وقت گیر باشد؛ بنابراین گر می خواهید در مدت زمان کوتاهی شماره شبا را بگیرید می توانید وارد سایت شبایاب شوید و شماره حساب خود را به شماره شبا تبدیل کنید. به این صورت می توانید خیلی سریع شماره شبا را بگیرید و آن را در سامانه ثبت شماره شبا برای دریافت سهام عدالت وارد کنید.

کلام پایانی

افرادی که سهام عدالت دارند برای دریافت سود های واریزی باید حتماً یک شماره شبا مربوط به حساب خودشان را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند. برای ثبت این شماره باید از طریق سامانه  sameness.ir اقدام کنند و پس از تایید مطالب و وارد کردن کد امنیتی، اطلاعات هویتی خود را وارد کنند.

در نهایت نیز نوبت به وارد کردن شماره شبا می شود؛ اما افرادی که شماره شبا را برای این عملیات نداشته باشند می توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت شبایاب در مدت زمانی کوتاه این شماره را به دست بیاورند. به منظور کسب اطلاعات دقیق تر درباره نحوه دریافت شماره شبا در سایت شبایاب و اطلاع از هزینه استعلام می توانید به سایت اصلی مراجعه کنید.

8 دیدگاه دربارهٔ «ثبت شماره شبا در سهام عدالت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *